Clairity Random
|
Posted: Tue Mar 09, 2010 11:21 am Post subject: Protection Paladin Clairity |
|
|
Name, Age and country
Adam sandström 17 sverige/stockholm
About your self - Ja som sagt ja heter adam är född i sverige, är halv marocan halv svensk ( maroco pappas sida) ja arbetar på 7-eleven i gamla stan, då min mor skrev ut mig från Gymmnasiet p.g.a att hon trodde ja skolka, men i sanna delen så va ja sjuk skriven 4 veckor, ja bor vid odenplan i stockholm, min fritid spenderar jag mest tid med kompisar flickvännen etc, men fram förallt raiding, har spelat WoW sen det kom ut dock inte raidat mkt för en i början av TbC då ja va Hardcore raider, jag har diabetes och ADhd och det håller mig ifrån att aldrig bli trött ja e social och glad person alltid positiv och har god humor och tål mkt skämt då ja blir kallad lillen oftas för att ja e kort, brukar inte kallas adam utan oftast lillis elr spikey, spikey är p.g.a min hår stil att ja har hår som spikat som en igelkotte.
*Character Info
*Character Name - Clairity
*Armory link - http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Burning+Blade&cn=Clairity
Proffesions - Enchanting 450/Mining - 450, ja valde dom för att få ring enchant och Toughness
*Current spec and why u chose that - Protection 5 / 56 / 10, ja specca tank då ja såg mitt spec som en viktig upgift i raids, ja känner att ja brinner för tanking, har alltid gillat det, då ja spela shadow priest först och sedan over aggra hela tiden, ja reroll och börja min paladin och blev förälskad i tanking, vrf ja har speccat som ja gjort, är att ja har mixat paladin tanken i Methods spec och lite som ja tycker passar bra själv, och det har funkat 100% på alla raids.
*Current sever - Burning blade.
*Current guild(s) - jag är just nu med i A t h e r i s p.g.a att ja vill tjäna frost emblems och gear när ja endå väntar på min application, i
A t h e r i s är jag bara stand by p.g.a att ja applyar till er och dom vet om det =), dom kör inte med dkp när jag e med utan roll och vår progress är bara 6/12 i 10 man, men det är endå badges =).
*Raid experiance - TBC - evrything cleard up to Bt 5/9 ( exepkt Lady Vashj and Kael'Thas sunstrider, SWP never touched only trash farm,
Wotlk Naxx 10/25 Voa 10/25 satharion 10 (3drakes) and 25 Malygos 10, Onyxia 10/25 Toc 10/25 Togc 10 ( Mad skill) togc 25 wipe on icehowl (lack on dps) ulduar 10 9/14 uld 25 - 3/14 icc 10 9/12 (sindragosa 12% p.g.a att warlock hoppa in och krama alla så alla blev frostade) icc 25 - 4/12 festergut/rotface 12 och 14% Berserk p.g.a lack på dps)
*Do you know anyone in the guild who can recommend you?
nope
*How did you find out we were recruiting? as i search for new guild on wowprogress.com, i search on protection paladin and Primary Language Swedish then Memento mori came up with Protection paladin (High) and i'v also seen your progress movies on youtube and Raiding progress is the main thing why i play WoW.
*connection and fps
i got 100mb comhem and a computer from Hp that i have had for 1 year now and i have never been disconnected for High Latency or Fps drop, my Fps always stays on 55-60+ and latency always under 80,
Varför ni borde ta mig, ja tror att ja kommer passa perfekt i MM och ja är en person som aldrig whinare över loot elr wipe. ja kan sista hela natten och wipa endå känner jag den härliga känslan när vi väll tar ner bossen blir man så jävla glad så ja spelar nog bara för progress och för kul men endå seriös, ja är ingen loot hora och lyssnar alltid på officers/gm/RL, jag talar aldrig på vent för en ja blir tillsagd till det och jag har 100% respekt för äldre och mina guild mates. + att ja är väldigt snäll och älskar att hjälpa folk. kan även ta på mig ansvaret att farma pots/flask/fish etc till en annan member om han inte har råd. det va nog det hoppas ni gillar min application mvh Clairity |
|