| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
nienevel Random
|
Posted: Mon Mar 08, 2010 9:51 pm Post subject: Nienevel Arcane Mage |
|
|
Character name: Nienevel
Character race: Draenei
Character class: Mage
Character trade-skill professions and levels:
Enchanting 450Inscription 450
Your gear: http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Frostmane&n=Nienevel
Talent build?: Arcane (57/0/14) - Frost (11/0/60)
Vad är det du ansöker som? (DPS, Healing eller Tank): DPS
Varför har du valt att specca som du har gjort?:
Ja som mage finns det inte så många olika specc man kan göra men jag har valt Arcane för att den ger mig högts DPS
Vad skulle du kunna tänka dig att ha som alternativt talentspecc, och varför?:
Jag har ett PVP specc men jag använder nästan aldrig. jag började iofs som Fire mage för det anses som det bästa när mna levlar. Men vid behov så skulle jag kunna re-specca
Vad använder du dig av för glyphs till vald talentspecc?:
Molten Armour / Arcane Blast / Arcane Missile
Varför har du valt dina nuvarande professions?:
Inscription valda jag bara för att det var nytt har inte alls gett mig så mycket som jag hoppades på. Echanting däremot finner jag vara väldigt nyttigt att ha och även kunna bidra med har alla viktigare enchants som finns
Hur mycket spelar du på en vecka ungefär? Finns det någon tid under veckan då du inte är anträffbar eller inte har möjlighet att spela? Kan du hålla vårt attendacekrav på 75%?:
Oj svår fråga men det understiger nog inte mellan 2-5 h /dag.
Vad är dina tidigare raidingerfarenheter (Pre-TBC, TBC, LK)?:
Med tanke på att jag bara har spelat i lite över ett år så har jag inte gort så många raids på dom äldre isntanserna Men några ar jag iaf AQ40 Molten Core mfl
Berätta om din tidigare guildhistorik. Vilka guilder har du varit med i och varför har du valt att lämna?:
Oj kommer inte ihåg dom tidigare Men jag har varit i samma guild nu väldigt länge (ca 8 månader) jag ahr fåt samma status som Guild Leader och samma privilegier Men jag väljer nu att söka mig vidare från (The Light) då jag inte kommer längre dels med guildet (dålig närvaro) samt med min karaktär
Om du är i en raidande guild nu, varför söker du till en ny?:
Läs ovan
Varför skulle vi acceptera dig? Vad har du att tillföra vår guild?:
En mycket seriös och mogen spelare Är alltid redo för nya bataljer och lärdomar Är väldigt social av mig för jag ser det som en del i själva spelandet.
Ställer alltid upp på mina Guild kompisar med allt jag kan.
Har du en fungerande mikrofon? Har du möjlighet att prata på ventrilo ifall det skulle behövas?:
ja det har jag men då jag har Mac så fungerar säkert inte eran Ventserver Men jag har en egen server som ni gladeligen får utnyttja Min lina är 100/100 så den klarar med lätthet av detta
Beskriv din nuvarande dators specifikation noggrant. Vi har ett visst krav på att datorn ska klara av att raida utan att resterande spelare ska behöva genomgå downtime för att din dator inte riktigt hänger med:
Den senaste iMac på marknaden så den klarar med lätthet av alla Raid Men som ni vet så ar Frostmane en "lagg" server och jag precis som alla andra upplever det från tid till tid
Berätta lite om dig själv som person. Vad heter du? Hur gammal är du? Har du spelat andra MMOs? Lägg till den information du känner att du vill dela med resterande medlemmar:
jag jobbar som Key Account manager på en av sveriges ledande leksaks grosist (spelar kanske mindre roll). Är väl äldre än dom flesta som spelar WoW (40 år) antar jag Har alltid spelat mycket RPG spel och började spela Diabolo med kompisar Detta kan väl iofs inte jämföras med detta men då fanns det inget annat.
Har du fullständig koll på taktiker i ICC, inklusive bossar som kommer (i den mån av att information finns)?:
jag har klarat 3/4 hittills och känner till dom andra som finns
Finns det någon i guilden som kan rekommendera dig? Notera att de inte kommer att bli kontaktade såvida vi inte befinner oss i stadiet att vi funderar på att verkligen rekrytera dig.:
Nej har ingen som har rekomenderat mig
Kontaktinformation (MSN, E-mail och dylikt):
patrik.lofdahl@gmail.com |
|
| Back to top |
|
 |
Multisport Getting there
|
Posted: Tue Mar 09, 2010 12:32 am Post subject: |
|
|
| Kommer tyvärr inte ha någon möjlighet att geara upp dig. |
|
| Back to top |
|
 |
nienevel Random
|
Posted: Tue Mar 09, 2010 9:08 am Post subject: |
|
|
Hej
Det sköter jag väldigt bra tycker jag har inte många items kvar för nästan fullt iLevel264
//Patrik |
|
| Back to top |
|
 |
Dread Godlike

|
Posted: Wed Mar 10, 2010 3:32 pm Post subject: |
|
|
har tagit in en mage nu och söker inte flera, lycka till på annat håll _________________ Im in ur forums trollin' ur posts. |
|
| Back to top |
|
 |
|