Memento Mori forum Forum Index Memento Mori forum
Remember your mortality

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Marskman Hunter Sévén

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Memento Mori forum Forum Index -> Applications
View previous topic :: View next topic  
Author Message
sévén
Random

PostPosted: Mon Mar 08, 2010 9:22 pm    Post subject: Marskman Hunter Sévén Reply with quote

Sévén Draenei Marksman hunter Level 80

Emil
22 vintrar
Bor i södra sverige även kallat Skåne (landskrona)
Känner tyvärr ingen i guilden men progressen guilden har är verkligen imponerande

Har ett högt bloodtryck för att kunna raida så mycket det bara går, har aldrigt haft problem med att kunna försörja min Hunter med raid pots, flasks, egen buff mat eller repairs.

Lirar som Draenei Hunter, Kör rätt vanlig specc fast med 2 olika versioner.
Har samma glyphs i båda speccs men beroende på fight så ändrar jag ibland bland dom
Kör med 7 / 57 / 7 i main specc för max dps, samt 7 / 57 / 7 i min andra specc, skillnaden är att i min andra specc valde jag
Hawk eye istället för 5 points i Improved Tracking, mest för att visa fighter vill jag slippa springa för mycket och att kunna
maximera min dps genom att kunna stå still. Fight som Lich king, Phase byte så är Hawk eye jävligt bra för kunna nå spheres lättare och snabbare.
samt även bra till Blood council Hc.
Glyphsen jag kör med är:
Steady shot = en shot man pungar ut rätt mycke så rätt självklart att kunna öka skadan på den
Serpent sting = ökar stingens duration vilken i sin tur ökar skadan på Chimera shot
sen glyphsen jag brukar byta runt på är
Kill shot = minskar cd på kill shot
Aimed shot = minskar cd med 2 sec, brukar använda om man ska bursta nånting snabbt
Chimera shit = minskar med 1 sec, svin bra till burst och att kunna hålla uppe 2 stings samtidigt på 2 olika mobs om det går

Lirade Med en Guild på Quel thalas som hete bollklubben(horde), ingen super guild i mitt tycke för raiding väldigt roligt folk och skön stämmning dock,
är bortagen från deras dkp sida dock men vet att jag höll över 85%.
Sökte ny guild och hittade min nuvarande som jag tog chansen att joina, denique på Saurfang (alliance) dom kör tyvärr inte med nåt
dkp system så att man kan se attendence på hemsidan men varit med på varenda raid sen jag joinade dom.

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Saurfang&cn=S%C3%A9v%C3%A9n

Vanilla:
MC 10/10
Bwl 8/8
Zg 9/9
AQ20 6/6
AQ40 5/9
Fick aldrig se riktiga Naxx Sad

Tbc:
Kara 11/11
ZA 6/6
Scc 6/6
TK 4/4
Hyjal 5/5
BT 9/9
Swp 6/6 (Muru prenerf , KJ efter nerf)

Wotlk
Naxx 10/25 Done Med achivs
OS 10/25 Done 3D båda
Eoe 10/25 Done med achiv
Ulduar 10/25 Done med achivs för drake, samt algalon 10/25
Toc 10 Insanity
Toc 25 49/50 Sad
Icc 10 11/12
icc 25 12/12 Marrogar, gunship, rotface, concil på hc

Hittade att ni rekryterade på en sida jag ofta sitter och kollar på för att se olika guilds progress, WWW.Wowprogress.com

Grund och botten är man en Hårt tangenttryckande liten tjock smurf med en öl mage som sitter och spelar väldigt för mycke på sin fritid.
Denna smurf har en tendens att sköta sitt jobb så gott han kan och alltid försöker att utveckla sin spelstil för att på bästa sätt kunna pressa sig själv och sin char till max
Njuter av hardcore raiding, nånting som sätter en själv på prov och när man lyckas kan man ge sig själv en chips påse och en öl.
Bara att fråga om det skulle vara nåt.

Tackar för att ta tid att läsa min application
Back to top
View user's profile Send private message
Dread
Godlike

PostPosted: Wed Mar 10, 2010 3:33 pm    Post subject: Reply with quote

the hunter spot has been filled.
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Memento Mori forum Forum Index -> Applications All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

© World of Warcraft and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc.