Memento Mori forum Forum Index Memento Mori forum
Remember your mortality

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Nienevel Arcane Mage

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Memento Mori forum Forum Index -> Applications
View previous topic :: View next topic  
Author Message
nienevel
Random

PostPosted: Sun Jan 31, 2010 5:51 pm    Post subject: Nienevel Arcane Mage Reply with quote

Hej

Hittade er av en slump på nätet när man googlade efter bästa guild på Frosmane och ni var där hehehe.

Name: Patrik Löfdahl / 40år (vet e gammal men har fastnat för spelet)
Character name: Nienevel
Class: Mage
Time played: 60 dagar totalt och 40 dagar som lvl 80
Alts: Har en del men jag spelar dom aldrig
Proffesions: 450 Enchanting / 450 Inscription / 450 First Aid / 450 Cooking
GS: 5445

Experience: Har klarat alla instanser (WOTLK) / Naxxramas 10-25 / OS 10-25 / TOTC 10-25 / EoE 25 / Onixia 10-25 / VoA 10-25

Gear:Ja har väl så bra jag kan ha med tanke på class och att jag inte har raidat så mycket i ICC. Men all gear är fullt gemmad samt enchantad

SP 2969
HR 507
CC 24%
HR 645
DPS 5-7k beror så på

PvP gear: Har full Fourios men jag spelar inte så mycket PvP.

Spec: Arcane 57/0/14

History: Började spela 2008 och fastnade hårt för det. Har varit med i lite olika guild och idag är jag Regent i The Light, men det är ledsamt att säga att vi inte kommer någonstans.

Future: jag vet om att ni inte för tillfället söker några flera Mage till guildet men jag är en mycket dedicerad spelare och vet hur jag skall spela min class

Attendence: Så mycket jag bara hinner och får. Har ett rätt krävande arbete vilket gör att jag är borta på affärsresor emellan åt.

My skill: Tja brukar väl alltid ligga top 5 på dps listan har en del macron som speedar upp saker och ting

Vill ni ha mer information så kontakta mig ingame är ofta online

Hoppas att ni kan finna en plats för mig i ert Guild

//Patrik aka Nienevel
Back to top
View user's profile Send private message
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Memento Mori forum Forum Index -> Applications All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

© World of Warcraft and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc.